Marketing za sve

Web dizajn i izrada web stranica

Posjedujemo iskustvo i stručnost za izradu web stranice na koju ćete vi i vaša tvrtka biti ponosni. Prateći suvremene web dizajn trendove i maksimizirajući najnovije tehnološke mogućnosti učinkovitog angažiranja relevantnih korisnika, brinemo o vašem uspjehu.

Osim web dizajna i web razvoja, pružamo usluge agencije za digitalni marketing koje pomažu da vaš brend bude zapažen na internetu. 

Što je web dizajn?

Sama riječ web dizajn se odnosi na dizajn i izradu web stranica. Pod tim, se obično misli na razvoj web stranice s aspekta korisničkog iskustva, a ne na razvoj softvera. Nekada je web dizajn bio isključivo usmjeren na dizajniranje web stranica za desktop preglednike. Međutim, od sredine 2010-ih dizajn za preglednike mobilnih uređaja i tableta postaje sve važniji.

Web dizajn je široka krovna kategorija za sve što je povezano s dizajnom vizualnog izgleda i upotrebljivosti web stranice. I UI i UX dizajn, zajedno s mnogim drugim poljima, uključeni su u web dizajn.

Koja je razlika između UI i UX dizajna?

Korisničko sučelje (UI): specijalizacija web dizajna koja se bavi kontrolama koje ljudi koriste za interakciju s web lokacijom ili aplikacijom, uključujući zaslone gumba i kontrole gestama.

Korisničko iskustvo (UX): još jedna specijalizacija web dizajna, koja se bavi korisničkim ponašanjem i osjećajem prilikom korištenja stranice ili aplikacije. UX dizajn sažima mnoga druga područja, ali ih promatra iz perspektive korisnika.

UI i UX su ujedno i potkategorije web dizajna, u koje spadaju i druge zabavne kratice kao što su IA (informacijska arhitektura, koja se bavi mapiranjem i navigacijom web stranice) i CRO (optimizacija stope konverzije, fino podešavanje dizajna web stranice za povećanje prodaje ili dr.). Postoje deseci ovih potkategorija, a nove se stvaraju svaki dan dok dizajneri pokušavaju dobiti bolje poslove na konkurentnom tržištu.

Što rade web dizajneri, a što web programeri?

Obično su web programeri više uključeni u implementaciju web platforme, njezine potrebne integracije i koda izvan web prisutnosti, kako bi sve dobro funkcioniralo za svakog korisnika.

Web dizajneri su usredotočeni na ciljeve web stranice, grafiku, informacijsku arhitekturu, navigaciju i u nekim slučajevima na brendiranje i sadržaj web stranice. Usmjereni su na podržavanje stalne uspješne poveznice između web stranice i njezine ciljane publike.

O čemu ovisi uspjeh web stranice?

Uspjeh web stranice uvelike ovisi o učinkovitom web dizajnu. To je često prvi kontakt vaše tvrtke s potencijalnim kupcima. Dizajn i sadržaj moraju dati brzu potvrdu posjetitelju stranice, da je stigao na stranicu koja će ispuniti njegovu namjeru. Dobro osmišljeno korisničko iskustvo opipljiv je prikaz poslovnog brenda i oblikuje pozitivne dojmove posjetitelja.

Dizajn web stranice također ima veliki utjecaj na rangiranje web stranice u tražilicama. SEO optimizacija također doprinosi tome. Pravi web dizajneri će uzeti u obzir faktore boljeg poretka na internet tražilicama, koji će pomoći bržoj optimizaciji web mjesta, ključnoj u utrci s konkurentskim stranicama u rezultatima tražilice.

Jasna upotreba naslova i elemenata koji pomažu korisnicima u čitanju web stranica, također pozitivno utječe na način na koji Googlebotovi tražilice uspješno indeksiraju sadržaj svake stranice. Web dizajneri moraju biti svjesni ključnih riječi koje su važne za rangiranje u pretraživanju i uključiti ih u navigaciju i elemente koji su dosljedni na cijelom web mjestu.

Zašto je web dizajn važan?

Dobro dizajnirana web stranica jednostavna je i jasno komunicira s ciljanom publikom. Bitno je izbjeći bilo kakvo zbunjivanje korisnika. Ona osvaja i njeguje povjerenje ciljne publike. Pretvorba vaše web stranice u učinkovitu i profitabilnu zahtijeva dugoročnu predanost dizajniranja vaše web stranice u kombinaciji s dokazanom stručnošću Marketinga za sve.

Ključne karakteristike visoko učinkovite web stranice su:

  • brza je, jednostavna za ažuriranje i integrira se s postojećim sustavima;
  • rangira se u web tražilicama za povećanje prometa;
  • vizuali su usklađeni s robnom markom;
  • posjetitelji se lako koriste njome i tjera ih na radnju;
  • dostupna je svim korisnicima, radi na bilo kojem uređaju i zaslonu bilo koje veličine;
  • rezultati se lako mjere i poboljšavaju.

Izgled web stranice se odnosi na boje, tipografiju i slike koje se koriste. Isto tako, se odnosi na to kako su informacije strukturirane i kategorizirane. Dobar web dizajn je jednostavan za korištenje, estetski dopadljiv i odgovara skupini korisnika i brendu web stranice.

web dizajn i UX dizajn

Web dizajn je više od grafičkog dizajna

Općenito govoreći, web dizajn se odnosi na vizualni izgled i funkcionalnost web stranice. To je polje koje je suštinski povezano s grafičkim dizajnom na svim razinama i bavi se istim principima dizajna vizualne komunikacije. Web dizajneri moraju poznavati funkcionalnost, tehnička ograničenja, digitalne trendove i očekivanja korisnika koja se često mijenjaju.

Isto tako, web dizajneri bi trebali razumjeti taktike digitalne prodaje, kao kako postaviti gumb "poziv na radnju" (CTA) za poticanje prodaje i prijave putem e-pošte. Trebali bi biti dobro marketinški obučeni kako bi mogli posebno naglasiti marketinške karakteristike web stranice. Izgled web-mjesta uvelike utječe na ponašanje korisnika, ali budući da je toliko nijansiran, neki su dizajneri bolji u tome od drugih.

Izrada web stranica nije jedini zadatak web dizajnera. Između ostalog, oni se bave digitalnim problemima, kao što je odabir najbolje estetike za različite veličine zaslona. Također, trebaju imati razumijevanje poslovnih koncepata kao što su uvod i završetak, kako bi se stvorili potencijali koji čine poziv na radnju privlačnijim. Uostalom, dužnosti dizajnera ponekad uključuju izradu ikona, grafike ili gumba sučelja od nule, što se oslanja na stručnost sva tri.

Što je responzivni web dizajn?

Responzivni web dizajn je pristup web dizajnu u kojem se sučelje prilagođava izgledu uređaja, olakšavajući upotrebljivost, navigaciju i traženje informacija. To se obično postiže prijelomnim točkama okvira prikaza (granične razlučivosti kada se sadržaj skalira na taj prikaz). Različite veličine zaslona pametnih telefona i tableta, kao i stolnih i prijenosnih računala, prilagođene su dobro izvedenom responzivnom dizajnu.

U responzivnom dizajnu možete definirati pravila za tok sadržaja i kako se izgled mijenja na temelju raspona veličine zaslona.

Responzivni dizajni reagiraju na promjene u širini preglednika prilagodbom položaja elemenata dizajna kako bi se uklopili u raspoloživi prostor. Ako otvorite responzivno web mjesto na radnoj površini i promijenite veličinu prozora preglednika, sadržaj će se dinamički preurediti kako bi odgovarao prozoru preglednika. Stranica provjerava slobodan prostor na mobitelima i zatim se predstavlja u idealnom aranžmanu.

Responzivni web dizajn

Koje su ključne komponente uspješnog web dizajna?

Neki od najvidljivijih elemenata web dizajna stranice uključuju boje, fontove, grafiku i opći stil web stranice. Naši web dizajneri ovo i još mnogo toga uzimaju u obzir, dok planiraju učinkovita rješenja.

Primjerice, web dizajneri mogu koristiti font s mjehurićima i svijetle, jarke boje kako bi prenio zabavan ili razigran sadržaj. Ako je prikladan sofisticiraniji ili ozbiljniji ton, dizajneri se mogu odlučiti za prigušene ili manje zasićene nijanse boja i nijansi koje prate tekst u konvencionalnom serifnom (kao što je Times New Roman) ili sans serifnom (kao što je Helvetica) fontu.

Naši web dizajneri donose jako puno ovakvih odluka za naše klijente, kako bi uskladili web mjesto s određenim brendom ili temom.

Elementi web dizajna

Uspješan web dizajn uravnotežuje iskustvo i vješto razmatranje svih dolje navedenih ključnih elemenata.

Da bi izrada web stranica bila uspješna, posebno pazimo na ključne elemente web dizajna. U nastavku donosimo popis tih ključnih elemenata.

1. Korisničko iskustvo

Najvažniji čimbenik u dizajniranju uspješne web stranice je njezina upotrebljivost. Sjajan web dizajn pruža iskustva brenda koja oduševljavaju i unapređuju pozitivne odnose s ciljanom publikom. Web dizajn bi trebao pozdraviti tu publiku, uvjeriti ih da su na pravom mjestu, učiniti sve da se osjećaju važnima i ispuniti ili premašiti njihova očekivanja.

Koje odgovore posjetitelji trebaju? Koliko duboko "skrolaju" stranicu prema dolje? Koje stavke navigacije pokreću akcije?

Posjetitelji trebaju jasnu navigaciju i jednostavne putove ka konverziji. Holistička strategija organizira vašu web stranicu, usklađuje sadržaj i prikazuje ključne informacije potrebne za izvrsni korisnički doživljaj. To je UX - mješavina kvantitativnih podataka i ljudske psihologije.

Web dizajn

2. Struktura stranice

Poslovni prioriteti i namjeravana interakcija obično usmjeravaju web dizajnerov raspored učinkovite strukture web stranice. Pametan web dizajn učinkovito vodi korisnike do najvažnijeg sadržaja i opcija koje su razvijene za njih. Dobro planirana struktura web-mjesta, također pokreće intuitivne kategorije za navigaciju web-mjesta.

3. Navigacija

Učinkovita navigacija je ono što svi žele od web stranice. Korisnici grade svoja očekivanja i navike koristeći se najpopularnijim svjetskim web stranicama. Naši web dizajneri pregledavaju mnoge od njih i uče navigacijske obrasce i trendove od vodećih marki. Za web-mjesta bogata sadržajem, dobro izvedeno pretraživanje web-mjesta, također je važna opcija navigacije koju treba uključiti u dizajn.

4. Izgled stranice

Naši web dizajneri organiziraju elemente web stranice na način koji pojačava tvrtkinu prisutnost i uspješno uključuje i povećava ciljanu publiku. Ključnu ulogu igra konzistentnost robne marke, predstavljena jasno provedenim standardima na cijeloj stranici. Dobar izvedeni izgled web-mjesta vodi korisnike da poduzmu radnje.

5. Palete boja

Palete boja igraju važnu ulogu u brendiranju. Primjerice, McDonald’sove boje počinju poznatom crvenom i zlatnom, T-Mobile prednjači s odvažnom nijansom ružičaste, a Apple dosljedno koristi bijelu kao vodeću boju brendiranja tvrtke. Manje vidljive tvrtke trebale bi koristiti slične strategije kako bi uspostavile dosljednu paletu boja u predstavljanju svoje marke. Odabir boja web stranice trebao bi slijediti, te odluke i standarde.

6. Tipografija

Korišteni font, kao i paleta boja za tipografiju, trebaju slijediti dosljednost i odražavati standarde brenda. Treba uspostaviti jasnu vizualnu hijerarhiju s vizualnom težinom slikovnog teksta, naslova i podnaslova. Odabir fonta i atributa fonta kao što su veličina, podebljanja, boja ili kurziv, također bi trebali biti dosljedni na cijeloj web stranici i mogu pomoći da se pozornost korisnika usmjeri na najvažniji sadržaj.

7. Sadržaj

Pisani sadržaj web stranice u dosljednom glasu brenda često je podcijenjen element dizajna. Često content stručnjaci koriste taktike razbijanja dugih sadržaja, kao što su odlomci s poveznicama na cijeli sadržaj, korištenje naslova odlomaka i više. Razmatraju kako tekst različito prikazati na početnim stranicama, primarnim odredišnim stranicama i sekundarnim ili tercijarnim stranicama. Ova razmatranja poboljšavaju čitljivost i ključni su u privlačenju korisnika da ostani na stranici i nastave čitati. To je temelj našeg Content marketinga.

8. Slike i videozapisi

Izrada web stranica je smislena, ako web dizajneri uključe slike i videa. Prava slika često može komunicirati više od dugog eseja pažljivo biranih riječi. Slike i posebice videa su moćni alati u svijetu web dizajna. Web dizajneri određuju vrstu vizualnih sredstava koja će se koristiti na cijelom web mjestu, komunicirajući specifičnostima kako bi se osiguralo da slike i videozapisi nadopunjuju i poboljšavaju glas brenda.

9. Bijeli prostor

Korištenje bijelog prostora na web stranici može biti vrlo učinkovito i privlačno. Pretjerano korišteni prazni bijeli prostori mogu se činiti neučinkovitim korištenjem prostora na zaslonu. Potrebna je vješta ravnoteža. Tolerancija za gustoću sadržaja na web-mjestu razlikuje se unutar različitih marki, djelatnosti, funkcija web-mjesta i razina na karti web-mjesta.

10. Izvedba stranice

Učinkovitost web stranice uvijek je potrebno uzeti u obzir prilikom dizajniranja web stranice. Brzina web stranice metrika je izvedbe na koju web dizajneri mogu pozitivno utjecati u najvećoj mjeri.

Google je otkrio da se "53% posjeta napušta ako mobilnoj web stranici treba dulje od 3 sekunde da se učita." Zamislite koliko je dodatnih konverzija moglo biti da se web stranica učitavala samo sekundu brže. Postoje mnogi alati koji vam mogu pomoći da shvatite zašto se web mjesto ne učitava brzo. 

Ostali pokazatelji performansi uključuju pouzdanost, pristupačnost, sigurnost i zadovoljstvo kupaca.

11. Pozivi na radnju

Uspješan web dizajn, u konačnici potiče na djelovanje. Najbolji web dizajneri nikad se ne udaljavaju previše od cilja konverzije. Bilo da je konverzija prodaja, pretplata ili nešto drugo što tvrtka definira, jasan put prema toj konverziji uvijek bi trebao biti fokus dizajna.

Dizajn web stranice, razvoj web stranice i SEO

Dizajn web stranice i razvoj se razlikuju po korištenju koda. Razvoj je mjesto gdje stvari postaju tehničke. Web razvoj podijeljen je u dvije glavne kategorije:

Front-end ili strana klijenta: kod za način na koji se web stranica (ili aplikacija) prikazuje na zaslonu. Front-end programer je zadužen za oživljavanje vizije web dizajnera, obično koristeći računalne jezike kao što su HTML, CSS i JavaScript. Naravno, nije sve što je dizajner planirao realno izvedivo, tako da front-end programer često radi usko s dizajnerom.

Back-end ili strana poslužitelja: "front-end" povlači iz digitalnog sustava resurse koji se nalaze na poslužitelju. Pozadinski programer upravlja tim resursima iza scene, kodira podatke u bazi podataka i optimizira način na koji se ti podaci isporučuju. Koriste jezike kao što su PHP, Ruby, Python, Java ili .Net.

Slično tome, full-stack programer je netko tko se može nositi s front-end i back-end razvojem. Ponekad je to pametna opcija za startupove koji si ne mogu priuštiti više od jednog zaposlenja, ali idealno bi bilo da imate cijeli tim programera s različitim specijalizacijama.

Najbolji primjeri iz prakse strukturue web stranica

Dobro strukturirana web stranica neophodna je za korisničko iskustvo i SEO. Trebala bi uključivati:

  • Logična organizacija – grupirani srodni sadržaji u odjeljke ili kategorije radi lakšeg pristupa;
  • Jasna i dosljedna navigacija – lako razumljivi izbornici i poveznice, obično u zaglavlju i podnožju web stranice;
  • Navigacija putem – prikazani trag puta, koji pomaže korisnicima da razumiju svoju lokaciju unutar hijerarhije stranice;
  • Opisni URL-ovi – treba uključiti smislene i relevantne ključne riječi u URL-u stranice, kako bi pomogli korisnicima i tražilicama da razumiju sadržaj stranice;
  • Dizajn prilagođen mobilnim uređajima – web mjesto treba biti responzivno i dobro se prilagođavati različitim veličinama zaslona, kao i različitim uređajima.

Integracija web-mjesta

Vaša web stranica nije otok. Mora se integrirati sa svim sustavima. Kada su vaši alati povezani, to vam štedi vrijeme i poboljšava iskustvo vaših posjetitelja.

  • podneseni obrasci ulaze u CRM, marketinšku automatizaciju i sustave e-pošte;
  • sadržaj se preuzima iz internih baza podataka ili trećih strana;
  • odjeljci za karijere se integriraju sa sustavima ljudskih resursa;
  • e-trgovina se povezuje s sustavima za računovodstvo, inventar i plaćanje.

Specijalizirani smo za integraciju, kako bi izvukli maksimalnu vrijednost iz cijelog vašeg tehnološkog skupa.

web dizajn i integracija

SEO struktura web stranica

Prečesto tvrtke ne razmišljaju o SEO-u sve dok se proces web dizajna i razvoja web stranice ne završi. Kao rezultat toga, njihove nove web-stranice mogle bi se zakopati među milijunima dostupnih stranica.

Struktura web stranica igra ključnu ulogu u SEO, jer utječe na to kako tražilice pronalaze, indeksiraju i rangiraju web stranicu. Učinkovita SEO struktura trebala bi biti sljedeća:

  • Jednostavna za indeksiranje – jednostavna, jasna navigacija i karta web stranice, kako bi tražilicama pomogli da otkriju i indeksiraju sve relevantne stranice;
  • URL-ovi bogati ključnim riječima – relevantne ključne riječi uključene u URL-u web-mjesta, kako bi poboljšali vidljivost pretraživanja;
  • Interno povezivanje – povezivanje s relevantnim, srodnim sadržajem unutar stranice kako bi potaknuli angažman korisnika i ojačali strukturu veza stranice;
  • Implementirani ispravni naslovi – korištenje oznaka naslova (H1, H2, H3, itd.) kako bi označili hijerarhiju sadržaja i olakšali tražilicama razumijevanje strukture i tijeka stranice.

Što tražiti pri angažiranju web dizajnera?

Više od svega, morate znati što želite prije nego što pronađete najboljeg web dizajnera za sebe. Zbog toliko mnogo specijalizacija, ne radi se o tome je li dizajner dobar ili loš, već je li vam prikladan.

Uostalom, bitno za naglasiti je, da morate znati što želite od svoje web stranice.

Ako želite samo lijepi dizajn, onda trebate naći kreativnog dizajnera.

Ako imate web stranicu punu teksta, pogledajte kako se snalaze s tipografijom, čitljivošću i izgledom stranice.

Ako gradite web shop dizajn, provjerite znaju li oni što to čini stranicu dobrog proizvoda.

Ako želite da budete visoko u poretku na tražilicama za ključne riječi, onda trebate vještog Content SEO i tehnički SEO stručnjaka, koji ne moraju biti u jednoj osobi web dizajnera. Ako web dizajner nema takvih sposobnosti treba u dizajniranju web stranice uključiti stručnjake koji imaju.

Pitajte svog dizajnera o njihovom procesu dizajna i vremenskom okviru. Svi dizajneri imaju svoje metode i cikluse dizajna, pa dobro provjerite zapošljavate li nekoga tko odgovara kulturi vaše tvrtke kao i njenom rasporedu. Sad kad ste odabrali svog dizajnera, izrada web stranica može započeti!

Mogući web dizajn problemi na koje nailazite, a za koje imamo rješenje

  • Stranica ne reagira (što znači da stranica ne izgleda dobro na mobilnim uređajima)
  • Stranica izgleda zastarjelo
  • Niska kvaliteta grafike
  • Kupci ne posjećuju stranice koje želite
  • Greške (funkcije stranice ne rade kako bi trebale) - previše 404 grešaka
  • Previše neuspjelih DNS pretraživanja
  • Stranica ide izvan mreže - određeni sadržaj se ne učitava
  • Loša navigacija
  • Nedostatak mogućnosti prilagođavanja i dijeljenja na društvenim mrežama
  • Imate pritužbe o tome "kako da to učinim" ili "gdje to mogu pronaći"
  • Niske stope konverzije (puno prometa, ali malo konverzija)
  • Visoka stopa napuštanja početne stranice (posjetitelji odlaze nakon nekoliko sekundi)
  • Korisnici ne dovršavaju sadržaj (video zapise ili blogove)
  • Fragmentirani posjeti, tj. korisnik odlazi nakon jedne stranice i umjesto da ostane i istražuje

Naše usluge web dizajna i razvoja?

Temelj web dizajna je kreiranje i izrada web stranica koje su istovremeno funkcionalne i vizualno impresivne. Naši su dizajni vizualno impresivni, a istovremeno se pridržavaju želja korisnika. Vjerujemo, da fantastičan dizajn u ravnoteži s fleksibilnom tehnologijom omogućuje marketinškim stručnjacima da isporuče idealno putovanje kupca, s autentičnošću robne marke na svim kanalima. 

Ponosimo se dizajniranjem korisničkog iskustva koje je ugodno, intuitivno i specifično za vašu publiku. Kreativno rješavamo probleme, uzimajući u obzir potrebe vašeg poslovanja i vaših kupaca. Uz jedinstvenu metodologiju, svi članovi našeg tima usklađeni su s temeljnim strateškim ciljevima i motivirani istom svrhom.

Naše usluge web dizajna i razvoja web stranica skrojene su kako bi pružile vrijednost vašem poslovanju. Od jednostavnih implementacija platforme do potpunog redizajna cilj nam je izgradili rješenje koje vam odgovara.

Vizualni dizajn

Kombiniramo korištenje vizualnih slika, boja, oblika i tipografije, kako bismo stvorili estetski ugodan dizajn. Usklađen je s vašim brendom i publikom. Naši vješti dizajneri mogu izraditi i digitalne i tiskane dizajne, kao i logotipe, standarde i smjernice brenda.

Istraživanje

Prije pokretanja bilo kojeg projekta provodimo opsežna istraživanja kako bismo razumjeli vaše krajnje korisnike i njihovo ponašanje, motivaciju i potrebe. Upotrebom toplinskih karti i sortiranja kartica određujemo putovanje vašeg korisnika u počecima procesa dizajna i uvijek imamo ta otkrića na umu.

Analiza performansi i korisničkog doživljaja

Analiziramo vašu stranicu iz korisničke, poslovne i tehničke perspektive, kako bismo dobili važne uvide u trenutno ponašanje vaših korisnika. Ovim opsežnim postupkom prikupljanja podataka osiguravamo glatku funkcionalnost stvaranjem interaktivnih dizajna, upotrebljivih i lakih za navigaciju.

Testiranje i provjera valjanosti

Naši stručnjaci za korisničko iskustvo testiraju vaše dizajne tijekom cijelog procesa. Izdajemo prototipove na vaše odobrenje na više kontrolnih točaka tijekom procesa dizajna, kako bismo zadovoljili i vaše potrebe, kao i vaše dionike.

Analitika i analiza podataka

Putem sofisticiranog analitičkog praćenja, pomažemo vam definirati strategiju mjerenja, izraditi prilagođena izvješća nadzorne ploče i kontinuirano analizirati podatke i metrike kako bismo osigurali uspjeh.

SEO optimizacija

Kroz detaljnu strategiju ključnih riječi i tehničku podršku za SEO, radimo na privlačenju prometa vaše web stranice povećavajući vašu prisutnost na glavnim tražilicama.

Marketing sadržaja i pisanje teksta

Analizirajući ključne teme koje se odnose na vašu organizaciju, razvijamo snažan, vrijedan i relevantan sadržaj kroz više kanala, kako bismo povećali vašu online prisutnost.

Optimizacija stope konverzije

Korištenjem A/B testiranja, zajedno s nizom alata koji prikupljaju ključne korisničke metrike, procjenjujemo i ocjenjujemo ponašanje i motivaciju vaših korisnika. Odatle nudimo plan koji optimizira protok korisnika i povećava konverzije.

Često postavljena pitanja

Jeli WordPress CMS najbolji za mene?

Wordpress je u svijetu najčešće korišteni CMS, pri dizajniranju web stranica. Olakšava upravljanje vašim web mjestom. Wordpress se koristi uređivačem po principu "što vidiš to ćeš i dobiti", koji prikazuje promjene web dizajna u stvarnom vremenu, prije nego što uopće objavite svoju web stranicu.

Funkcionalnost sistema povlačenja i ispuštanja olakšava ažuriranje vašeg sadržaja bez dodatnog pitanja kako će to izgledati. Google voli način kako WP organizira sadržaj, pa je vaša stranica doslovno kreirana za rangiranje.

Više se ne morate bojati upravljati svojim blogom, sadržajem i medijima. Preporuka je redovito pisati novi web sadržaj kako bi ostali relevantni.

wordpress cms
Rangiranje nakon redizajna

Hoću li redizajnom izgubiti svoje rangiranje?

Ne. Naši SEO stručnjaci čuvaju i poboljšavaju rangiranje vaše web stranice.

Zašto neke tvrtke za web dizajn postavljaju niska očekivanja za promet pretraživanja nakon lansiranja stranice? To je zato što nemarno mijenjaju stvari koje su već dobro funkcionirale. Web dizajneri često govore klijentima da očekuju pad prometa pretraživanja nakon novog pokretanja. To nije istina. 

Redizajn koji se temelji na pretraživanju uključuje sljedeće:

  • očuvanu relevantnost ključnih riječi na visoko organskim stranicama;
  • dokumentiranu strategiju za URL strukturu i preusmjeravanja;
  • čvrste tehničke temelje za SEO.

Zadržite ono što funkcionira i poboljšajte ono što ne funkcionira.

Što ako rebrendiram?

Web dizajn i brendiranje jači su zajedno. Iskoristite ovu priliku da se malo odmaknete i pogledate širu sliku, onako kako je vaša publika vidi. Pitanja koja koristimo za razumijevanje vaše publike, ciljeva konverzije i poslovanja često se preklapaju s onima koja koristite za pokretanje promjene brenda.

Baviti se web dizajnom i razvojem i marketingom u isto vrijeme ima smisla. Pogledajte brend. Ponovno procijenite svoj logotip i paletu boja, sadržaj i poruke.

Sada je pravo vrijeme da poboljšate svoj brend i uskladite dizajn s budućnošću.

Rebrendiranje
Životni vijek web mjesta

Kad je najbolje da redizajniram web-mjesto?

Prosječni životni vijek web stranice je 2 godine i 7 mjeseci. Moguće je dobiti 4+ godine za web stranice visoke izvedbe, ali nemojte predugo odgađati redizajn. Web dizajn ima ogroman utjecaj na dojam vaših posjetitelja o vašem poslovanju. Pokreće njihovu percepciju vrijednosti (i cijene) vaših usluga.

Pogledajte web stranice svojih konkurenata, prikupite podatke i pretražite usluge koje nudite u odnosu na konkurente.

Sada pogledajte svoju web stranicu. Održavajte svoju web stranicu svježom i konkurentnom. Redizajn pozicionira vaš brend za budućnost.

Jeste li spremni za razgovor o izradi vaše web stranice?

Upoznajte svoje posjetitelje. Saznajte što ih pokreće na radnju. Shvatite kako riješiti njihove probleme. Dati ćemo vašim posjetiteljima novi način da vas vide i novi način da vi vidite sebe!

Marketing za sve

Dinka Šimunovića 2, Split

Mob: +385989561530

Email: info@marketingzasve.hr

Ponedjeljak - Petak: 9 - 17h

Zapratite nas

Besplatno primajte savjete iz digitalnog marketinga izravno u vašu pristiglu e-poštu!

Hvala, uskoro ćemo se javiti!

Sva prava pridržana © 2023. Marketing za sve