Marketing za sve
Što je Semrush?

Što je Semrush?

Što je Semrush? Semrush je jedan od vodećih i najmoćnih globalnih alata koje internet marketari koriste za SEO potrebe pri vođenju i upravljanju web stranice. Iako su na internetu dostupni razni alati iz područja digitalnog marketinga, Semrush se izdvaja kao izvrstan alat, kako za stručnjake, tako i za početnike u svijetu digitalnog marketinga.

Pomaže pri optimizaciji web stranice tvrtki za internet tražilice, a također pomaže pri vođenju digitalne marketinške kampanje tvrtke kao što su SEO kampanje, PPC (“pay-per-click”), marketing društvenih mreža i kampanje sadržajnog marketinga.

Semrush vam pruža mnogo informacija pomoću kojih možete:

  • identificirati trendove koji se pojavljuju unutar vaše djelatnosti,
  • pronaći prilike za izgradnju poveznica,
  • identificirati vrijedne ključne riječi za vašu kampanju,
  • identificirati ključne riječi koje koriste vaši konkurenti i njihov poredak u tražilici,
  • stvoriti novi web sadržaj koji će vjerojatno privući promet,
  • daje vam uvid u to kako ste rangirani u odnosu na svoju konkurenciju,
  • sugerira koliko će se biti teško rangirati za određene ključne riječi ili izraze prilikom pretraživanja.

Međutim, ako ste se tek upoznali sa Semrushom, ovaj će vam članak pomoći i odgovoriti na neka vaša pitanja. Sada ćemo detaljnije proći kroz njegove značajke.

Kako koristiti Semrush? Kao što smo spomenuli ranije, Semrush nudi brojne značajke i alate koji će pomoći u poboljšanju performansi vaše web stranice. U nastavku navodimo Semrush alate s opisom njihovog korištenja.

  • Istraživanje ključnih riječi – pomaže u utvrđivanju koliko korisinici internet tražilica traže određenu ključnu riječ. Koliko se teško rangirati koristeći tu ključnu riječ? Otkrivaju tko je već rangiran zbog te ključne riječi i nude prijedloge za korištenje druge ključne riječi.

Semrushovi alati za istraživanje ključnih riječi olakšavaju pronalaženje odgovora na sva gore navedena pitanja. U radu s alatom za pregled ključnih riječi samo trebate unijeti ključnu riječ i odmah ćete imati prikazano sljedeće:

  • Volumen: Broj korisnika koji pretražuju potpuno istu ključnu riječ
  • Težinu ključne riječi: Oznake poteškoće s ključnom riječi, koliko je teško rangirati web stranicu za tu određenu ključnu riječ
  • Konkurenciju: Konkurencija te ključne riječi
  • Trend: Trend te ključne riječi. I ostale informacije.

Alat ‘Keyword Magic’ možete koristiti za pronalaženje ključnih riječi povezanih s frazama koje ste unijeli. Semrushov alat za istraživanje ključnih riječi vam pruža sve ključne informacije koje su vam potrebne za donošenje odluke o tome koje ključne riječi ciljati za svoj SEO projekt.

  • Praćenje poretka ili rangiranja – alat koji se koristi za otkrivanje rangiranja vaše web stranice globalno ili u bilo kojoj određenoj regiji za određenu ključnu riječ tijekom vremena. Vrlo jednostavno možete koristiti ovaj alat. Krenete u odjeljak praćenje položaja i unesete naziv domene i ključnih riječi koje želite pratiti. Semrush će generirati izvješće koje prikazuje trenutno rangiranje vaše web stranice za te ključne riječi. Podaci se mijenjaju tijekom vremena kako više informacija fluktuira kroz Semrush. Također, možete unijeti naziv domene svojih konkurenata kako bi provjerili rangiranje njihovog web mjesta za te ključne riječi. Na kraju se možete pretplatiti za dobijanje redovitih izvješća putem e-pošte, kako biste pratili svoje rangiranje.
  • Analiza povratnih poveznica – Povratne veze su vrlo važne za web stranice jer privlače promet s drugih web stranica. Performanse web stranice u rezultatima pretraživanja ovise o tome koliko imaju povratnih veza. Jednostavno je dodati povratne veze, ali je veoma važno imati kvalitetne povratne veze, jer Google i druge internet tražilice daju prednost web stranicama s kvalitetnim ulaznim vezama.
Semrush alat 2

Postoje dvije opcije pomoću kojih možete analizirati povratne veze: prva je “analiza povratnih poveznica”, a druga je “revizija povratnih poveznica”.

  • Analiza povratnih poveznica – omogućuje vam pretraživanje svih povratnih veza na određeni naziv domene. U ovom odjeljku možete vidjeti sidreni tekst koji se koristi za svaku povratnu vezu, distribuciju domene (veze .hr, .com, .org, .gov itd.) i informacije o IP adresama povratnih veza. Također, možete koristiti ovaj alat za dobijanje uvida u povratne veze konkurenata.
  • Revizija povratnih poveznica – utvrđuje toksičnost povratnih veza koje upućuju na vašu web stranicu i pomaže u određivanju zdravlja web stranice. Revizija povratnih veza donosi popis svih poveznica za koje smatra da su spam, koje možete pregledati i kasnije prenijeti na Google kao odbačenu datoteku “disavow file“. Važno je prenijeti ili uplodati ovu datoteku, jer ona kazuje Googleu da zanemari otrovne veze, u protivnom će Google kazniti stranice s puno toksičnih i nekvalitetnih povratnih veza. Odbacivanje toksičnih veza može pozitivno utjecati na vaše rangiranje u pretraživanju. Ako smatrate da određena povratna poveznica nije toksična, postoji opcija stavljanja veze na popis dopuštenih. (ovdje možete pročitati Googleove smjernice o odbacivanju povratnih poveznica)
  • Izgradnja poveznica – je proces povezivanja drugih web stranica s vašom. Izgradnja poveznica od ključne je važnosti za uspjeh bilo kojeg SEO projekta, jer internet tražilice obično na višim pozicijama rangiraju web stranice s više poveznica u rezultatima pretraživanja. Semrushovi alati za izgradnju poveznica ispituju sadržaj na vašoj web stranici, traže ključne riječi prema kojima se želite rangirati, a zatim daju popis web stranica kojima bi se isplatilo pristupiti povratnoj vezi.
  • Izgradnja prekinute poveznice – veza koja više ne vodi nikamo poznata je kao prekinuta veza. Izgradnja prekinute poveznice je vrlo važan SEO pristup, jer pomaže u pronalaženju prekinute veze, omogućuje vam ponovno kreiranje “mrtvog” i izgubljenog sadržaja, a zatim obaviještava sve one koji koriste poveznicu na izgubljeni sadržaj, da se umjesto toga povežu na novu poveznicu.

Korištenje ovog alata ne treba izbjegavati, jer vam omogućuje stvaranje novih povratnih veza na vaš sadržaj i kao što sam prethodno spomenuo, što više povratnih veza upućuje na vašu web stranicu, to će vaš sadržaj biti bolji u rezultatima pretraživanja.

  • Revizija web-mjesta – još jedna iznimno korisna značajka. Korištenjem ovog alata možete pronaći pogreške koje pogoršavaju vaše rangiranje na internet tražilici kao što su:
    • Duplicirani sadržaj
    • Pogreške “crawl-a” i indeksiranja
    • SSL problemi
    • Nedostatke zaglavlja
    • Sporo učitavanje sadržaja, itd.

Ovaj alat skenira cijelu web stranicu i daje vam savjete poboljšanja svake web stranice. Ne samo da vam govori što biste trebali učiniti, već i zašto biste to trebali učiniti. Uz svaki prijedlog, objašnjava razlog svake preporuke.

  • Prijedlozi mogu uključivati:
    • pružanje ALT atributa neispravnim fotografijama
    • koje web stranice uključiti kao povratne veze
    • dužina sadržaja
    • pretjerano korištenje ključnih riječi
    • koje ključne riječi dodati
    • dodavanje oznaka ako je potrebno
    • kako poboljšati meta oznake i meta opis
    • strategije internog povezivanja i još mnogo toga.
  • Analitika prometa – Semrushov alat za analizu prometa daje vam detaljne informacije kako bi saznali iz kojeg izvora, lokacije i demografske podjele dolazi promet na vaše web mjesto. Analizirajući podatke iz analitičkog alata, možete kreirati SEO strategije za svoju web stranicu.
Semrush alat

U današnjem svijetu konkurencija na tržištu je sve veća i teško se održati. Posebice za mala i srednja poduzeća kada vas svaki konkurent želi izbaciti s tržišta. Za takve tvrtke postoji mnogo mogućnosti ako posluju online. Uz online poslovnu prisutnost i uspješnu implementaciju digitalnih marketinških strategija, tvrtke mogu ojačati svoj brend i postići izvrsne rezultate.

I tu se pojavljujmo mi, s ciljom i misijom pomoći malim i srednjim tvrtkama, da uz stručnu upotrebu ovog alata tvrtkama pružimo online vidljivost i marketinške uvide koji pomažu njihovim timovima u upravljanju SEO-om, SEM-om i marketingom sadržaja.

Upravo mi stručno odgovaramo na pitanje: ” Kako koristiti Semrush?”

Semrush taj koji je prepoznao naš pristup i gorljivu želju u pomoći malim i srednjim tvrtkama, uz njihovo tutorstvo i upute koje dobijamo na mjesečnim online sastancima uspjeli smo postati jedina Semrush partnerska licencirana tvrtka na području Republike Hrvatske koji u praksi pokazuje odgovor na pitanje, kako koristiti Semrush?

Što je Semrush? Semrush je alat koji može riješiti sve vaše SEO potrebe. To je zato što ima mnoštvo značajki koje vašu web stranicu mogu dovesti do najboljih rezultata svih SERP-ova.

Uz pomoć Semrush-a možete napraviti odgovarajuće istraživanje ključnih riječi, kreirati sadržaj za svoje blogove, analizirati konkurente, provjeriti analitiku podataka i povratne veze. Također vam pomaže razumjeti i upravljati prometom na društvenim mrežama.

Pomaže vam da budete dobro upućeni u jake i slabe strane svoje web stranice, kako bi mogli razumjeti značajke koje omogućuju dobro i loše funkcioniranje vaše web stranice.

Google, Bing i druge tražilice sadrže nevjerojatno jake algoritme za svoj SERP koje stalno ažuriraju, stoga nije moguće probiti algoritam i pogoditi njegov način rada.

Stoga nijedan alat treće strane ne može dati 100 % točne rezultate. Rezultati Semrusha i drugih sličnih alata nisu točni više od 50%. To je zato, što ako Semrush počne biti točan više od 50%, tada će svi njegovi korisnici biti rangirani na vrhu u SERP-u svih tražilica.

Sve što Semrush pruža je okvirna ideja o vašoj web stranici i konkurentima, na temelju koje radite težak posao kako biste svoju stranicu rangirali na tražilicama. Ukoliko se odlučite sami koristiti Semrush, uočiti ćete njegove određene nedostatke poput visokih cijena korištenja i vrlo ga je teško razumjeti početnicima.

Semrush je bez sumnje moćan alat. On vam pruža podatke i mnogo informacija, na kraju morate analizirati, odlučiti i razviti uspješnu SEO strategiju. Pomogao je nebrojenim web stranicama i blogovima.

Također, može pomoći i vama. Samo napravite prvi korak i angažirajte nas!

Budite u toku i primajte besplatne novitete iz svijeta digitalnog marketinga!

Hvala, uskoro ćemo se javiti!

Marketing za sve

Dinka Šimunovića 2, Split

Mob: +385989561530

Email: info@marketingzasve.hr

Ponedjeljak - Petak: 9 - 17h

Zapratite nas

Besplatno primajte savjete iz digitalnog marketinga izravno u vašu pristiglu e-poštu!

Hvala, uskoro ćemo se javiti!

Sva prava pridržana © 2023. Marketing za sve