Marketing za sve

SEO optimizacija

Je li vaša web stranica profitabilan poslovni alat s visokom stopom konverzije? Otkrijte kako naša SEO optimizacija vaše web stranice može dramatično promijeniti vaše rezultate.

 

Kombinirajući naše SEO strategije i strategije optimizacije pretvorbe, preobrazit ćemo vašu web-lokaciju, postižući rezultate i pružajući učinak koji premašuje vaša očekivanja.

Zašto su vam potrebne naše SEO usluge?

Vjerojatno ste puno uložili u izradu web stranice svoje tvrtke – novac, resurse, sate, kreativnost i više. Ipak, nakon svega toga, vaša web stranica jednostavno ne daje rezultate. Konverzije i stope angažmana su niske, potencijalni klijenti su presušili, a promet se značajno usporio.

Jeli se vaša web stranica razvija ili stoji na mjestu?

Pretvorba vaše web stranice u profitabilnu zahtijeva dugoročnu predanost evoluciji vaše web stranice u kombinaciji s dokazanom stručnošću Marketinga za sve, marketing agencije za SEO optimizaciju.

Koristeći optimizaciju za tražilice (SEO) i strategije optimizacije pretvorbe, preobrazit ćemo vašu online prisutnost.

Koji su rezultati? Više kvalificiranog organskog prometa na web stranici, poboljšano korisničko iskustvo i što je najvažnije bolja stopa pretvorbe, koja je u skladu s vašim najvećim očekivanjima.

SEO optimizacija web stranice

SEO optimizacija olakšava rad vaše web stranice

SEO optimizacija iziskuje dosta rada i vremena. Rezultate možemo očekivati nakon nekoliko tjedana ili mjeseci, što je dugotrajan rad.

Nakon što vaša stranica započne s radom podaci započinju pritjecati. Iskoristite potencijal web stranice za privlačenje prometa i potencijalnih klijenata kako bi vam pomogla ispuniti svoje poslovne ciljeve.

Koliko dugo bi zadržali zaposlenika koji se jednostavno pojavi u uredu svaki dan, ali ništa nije proizveo? Ako vaša web stranica nije optimizirana, to je kao da vas taj zaposlenik košta dosta novca, zauzima prostor i ne radi posao koji bi trebao.

Zaključak je da želite ostvariti više prihoda od svoje web stranice. Ali ono što mnogi ne razumiju jest da je izgradnja web stranice vaše tvrtke tek početak. Za postizanje održivih, profitabilnih dugoročnih rezultata potrebna je stalna predanost i provjerene strategije tima stručnjaka za SEO optimizaciju za tražilice.

Iskorištavanje potencijala vaše web-lokacije privlači promet i potencijalne kupce

Započinjemo iskorištavanjem potencijala vaše web-lokacije za privlačenje prometa i potencijalnih kupaca, ali tu ne stajemo. Kada vaša web stranica počne postizati rezultate, mi ih počinjemo poboljšavati. Pregledavamo analitiku, implementiramo alate za optimizaciju, pratimo rangiranje i gledamo kako se konverzije množe.

Iskorištavamo male prilike koje imaju najveći potencijal utjecaja. Zatim provodimo testove, analiziramo rezultate, prepravljamo sadržaj i stvaramo uvjerljive pozive na akciju. Konačno, ponovno mjerimo, analiziramo i optimiziramo. I opet. Tome da optimizaciji nikad kraja.

Provjerene usluge SEO optimizacije za tražilice

Pretraživanje je najmoćniji izvor prometa na vašoj web stranici. Dobra optimizacija web stranice privlači stalan tok kvalificiranih posjetitelja u rezultatima pretraživanja. Zato je SEO optimizacija za tražilice na stranici toliko važna.

Prvo ćemo se upoznati sa SEO značenjem i značenjem SEO optimizacije.

Što je SEO optimizacija?

Ne možete u potpunosti shvatiti vrijednost SEO optimizacije bez razumijevanja o čemu se radi. SEO (engl. search engine optimization) je skraćenica za optimizaciju pretraživača. Radi se o praksi povećanja količine i kvalitete prometa na vašoj web stranici putem organskih rezultata pretraživanja. Zapravo, predstavljaju informaciju na temelju koje tražilice određuju rezultate pretraživanja.

Većina iskustava na internetu započinje na tražilicama, što pretraživanje čini najčešće korištenim digitalnim alatom. Zbog toga je SEO toliko važan. Krajnji cilj SEO za poslovanje je u generiranju organskog prometa tražitelja koji klikaju do vaše web stranice sa stranice s rezultatima pretraživanja (SERP).

Google je najpoznatija stranica s rezultatima pretraživanja i zbog toga treba obratiti posebnu pozornost na Googleove algoritme koje se stalno razvijaju i koje imaju cilj - pružanje najboljeg iskustva za tražitelje.

SEO značenje

Što je SEO i kako se dijeli?

SEO se bavi ispunjavanjem korisničkih potreba pretraživanja stvaranjem relevantnog, visokokvalitetnog sadržaja i pružanjem najbolje mogućeg korisničkog iskustva. SEO dijelimo na dvije kategorije: "na stranici" i "izvan stranice".

U praksi SEO obično uključuje:

  1. istraživanje ključnih riječi,
  2. izradu i optimizaciju contenta ili sadržaja,
  3. tehničku optimizaciju, i
  4. izgradnju poveznica.

SEO i kako rade tražilice?

Kako biste razumjeli SEO za vaše poslovanje, korisno je znati kako internet tražilice rade (kako radi Google?). Prije nego što se vaše web mjesto uopće može pojaviti u rezultatima pretraživanja, njegove stranice moraju biti ispravno postavljenje za pregledavanje, skeniranje i indeksiranje od strane Googleova pretraživača stranica ili Googlebota.

Svaka tražilica ima svoje računalne programe za indeksiranje weba i traženje novih ili ažuriranih stranica. Kako bi Google pronašao stranicu, stranica mora imati barem jednu vezu koja upućuje na nju. Pronađene stranice zatim pohranjuje u Google indeks, tj. ogromnu bazu podataka web stranica. Google analizira svaku stranicu i pokušava shvatiti o čemu se stranica radi. 

Kada osoba upiše upit u traci za pretraživanje, bez obzira radi li se o svakodnevnim pretraživanjima ili procjenjujete organsku prisutnost vašeg poslovanja, tražilica zatim prolazi kroz stranice u svom indeksu, identificira one koje su najviše povezane s vašim upitom i rangira ih prema njihovoj relevantnosti. Ti se linkovi zatim poslužuju tražitelju na stranici s rezultatima. Konačni cilj svake tražilice će biti, da tražitelji budu zadovoljni rezultatima koje pronađu na tražilicama.

Naš posao u Marketingu za sve je pomoći tražilicama da pronađu i indeksiraju vašu web stranicu i sve dodatne stranice koje želite. To radimo kroz brojne radnje i najbolje prakse koje se obično nazivaju "tehnički SEO".

Kako rade tražilice

Zašto bi SEO trebao biti prioritet za vaše poslovanje?

Nije iznenađenje da su tražilice obično jedan od najvećih izvora prometa na web stranicama. Da bi iskoristili potencijal ovog izvora prometa, morate se pojaviti u prvim rezultatima pretraživanja za svoje ciljane ključne riječi.

Korelacija je vrlo jednostavna - što ste viši u poretku, više će ljudi posjetiti vašu stranicu. Prva tri organska rezultata dobivaju više od 50% svih klikova (na poredak utječe ogroman broj čimbenika, kako bi odlučili gdje bi određena stranica trebala biti rangirana. Ne postoji odgovor sa 100% sigurnošću o funkcioniranju algoritama pretraživanja).

Optimizacija web stranice za tražilice igra ključnu ulogu u poboljšanju vaših pozicija u poretku. Bolje rangiranje znači više prometa. Više prometa znači nove kupce i veću svijest o robnoj marki. Drugim riječima, zanemarivanje SEO-a značilo bi zanemarivanje jednog od najvažnijih kanala generiranja prometa, odnosno potpuno prepuštanje tog prostora vašim konkurentima.

SEO optimizacija web stranice uzima u obzir korisnike i tražilice kako bi privukla organski promet. To čini pružanjem relevantnog sadržaja koji zadovoljava potrebe onih koji pretražuju. Zato je SEO optimizacija glavni prioritet tvrtkama koje se bave trgovinom na tražilicama.

SEO je važan za vaše poslovanje zbog sljedećeg:

  • pojavljivanje na vrhu poretka u tražilicama izgrađuje vjerodostojnost vašeg sadržaja;
  • obavještava kupce o najboljim ponudama, novim proizvodima ili uslugama, te jedinstvenim pogodnostima koje nudite;
  • daje kupcima u pravom trenutku rješenje prilikom njihova istraživanja;
  • skraćuje ciklus njihove kupnje, što dovodi do povećanja prihoda i većeg povrata ulaganja.

S obzirom na važnost pretraživanja i utjecaj SEO na poslovanje, nije ni čudo da SEO optimizacija igra sve istaknutiju ulogu u digitalnom marketingu.

Većina stranica s rezultatima pretraživanja (SERP) sadrže dvije vrste rezultata:

  • Plaćeni rezultati: trenutni rezultati za koje morate platiti da bi bili u vrhu poretka putem oglašavanja s plaćanjem po kliku (PPC),
  • Organski rezultati: dugotrajni rezultati za koje morate "zaraditi" svoje rangiranje, putem SEO-a.

Zašto jednostavno ne platiti za pojavljivanje u odjeljku s oglasima i skratiti SEO "muke"? Odgovor je jednostavan. Većina ljudi jednostavno ignorira oglase i umjesto toga klika na organske rezultate.

Da, SEO zahtijeva više vremena, truda i resursa. Fokusira se na “besplatan” organski promet. Ali nakon što se rangirate prema ciljanim ključnim riječima, možete dosegnuti više ljudi i generirati "pasivni" promet koji ne nestaje čim prestanete s plaćenim oglašavanjem.

Naravno, to ne znači da Google Ads (PPC oglašavanje) nije važan kanal digitalnog marketinga. Naša preporuka, zbog bolje učinkovitosti ako se istodobno koristi SEO i PPC.

SEO ili plaćeni oglasi

Je li SEO važan za svaku vrstu poslovanja?

SEO može potaknuti rast i rezultate za bilo koju vrstu poslovanja, a mi imamo studije slučaja SEO-a i priče klijenata koji to dokazuju. SEO ima uspjeha i može pomoći u svim vrstama djelatnosti, uključujući:

  • Savjetovanje
  • e-trgovinu
  • Obrazovanje
  • Modu
  • Financijske usluge
  • Zdravstvo
  • Proizvodnju
  • Maloprodaju
  • Tehnologiju
  • Ugostiteljstvo

SEO je važan za vaše poslovanje bilo da je vaša tvrtka mala, srednja ili velika; ima li fizičku trgovinu ili web shop. SEO se neprestano razvija i svaka tvrtka koja želi uspostaviti online prisutnost mora se usredotočiti na SEO na određenoj razini. Dok su starije tehnike SEO-a poput gomilanja ključnih riječi zastarjele, nove su zauzele njihovo mjesto.

Kako SEO radi?

Poznavanje osnovnih čimbenika za rad SEO-a može vam pomoći da bolje razumijete kako funkcionira SEO optimizacija i što je potrebno da optimizacija web stranice za rangiranje na Googleu bude uspješna.

Svaka ključna fraza je natjecanje, a svaka stranica je potencijalno konkurentna. Naš posao u SEO je osigurati relevantan sadržaj na web stranici.

Zašto? Budući da je Googleov posao broj 1 pokazati korisnicima relevantne rezultate.

Relevantnost je mnogo više od pukog prikazivanja stranica o psima, a ne o mačkama, kada netko traži "psi". Također, se radi o zadovoljavanju korisnikove namjere pretraživanja, tj. razloga zašto je upotrijebio određeni upit za pretraživanje.

Postoje četiri vrste namjere pretraživanja:

  • Navigacijski (npr. "prijava na spotify"),
  • Informativni (npr. "što je spotify"),
  • Komercijalni (npr. "recenzija na spotify"),
  • Transakcijski (npr. "spotify premium")
Vrste pretraživanja s namjerom

SEO primjer

Ako osoba traži "najbolju hranu za pse" ne želi vidjeti članke o različitim vrstama prehrane za pse ili recepte za domaću hranu za pse. Oba bi bila tematski relevantna, ali ne ispunjavaju namjeru pretraživanja. Google zna, na temelju ponašanja milijuna drugih korisnika, da ako osoba traži "najbolju hranu za pse", gotovo sigurno želi kupiti hranu za pse.

Zato Google rangira ili stranice proizvoda ili recenzije najboljih proizvoda za pseću hranu (tj. namjera pretraživanja je ili transakcijska ili komercijalna).

google SERP za najbolju hranu za pse

Dakle, kako osigurati da vaša stranica ispunjava namjeru iza upita za pretraživanje? 

Srećom, Google obavlja sav težak posao. Tako da, sve što trebate učiniti je pogledati rezultate pretraživanja i analizirati ono što vidite. Stvari koje uzimamo u obzir za stvaranje relevantnog sadržaja:

  • Tematska relevantnost: jedan od načina na koji Google određuje temu stranice je gledanje ključnih riječi koje se pojavljuju na stranici. Mi u Marketingu za sve brinemo da optimizacija web stranice za ključne riječi bude bez pretjerivanja;
  • Vrsta sadržaja: provjeravamo pruža li vaša stranica odgovarajuću vrstu sadržaja za upit tako da pogledamo koje su vrste rezultata rangirane za ključnu riječ (npr. odredišne ​​stranice, stranice proizvoda, informativni postovi, recenzije itd.);
  • Svježina sadržaja: neke vrste tema, kao što su ažurirane vijesti ili recenzije proizvoda, zahtijevaju svježe, često ažurirane informacije. Ako je upit za pretraživanje vremenski osjetljiv, osiguravamo da vaš sadržaj na stranici ostane ažuran;
  • Lokacija: Google može poslužiti različite rezultate ovisno o lokaciji tražitelja. Ako je to slučaj, prilagođavamo strategiju u skladu s tim (npr. ako vodite lokalnu tvrtku, slijedimo lokalne najbolje prakse za SEO).

Istraživanje ključnih riječi - SEO temelj

Istraživanje ključnih riječi proces je kojim istražujemo popularne pojmove za pretraživanje koje ljudi upisuju u tražilice. Zatim te fraze strateški uključujemo na vašu web stranicu, kako bi se vaš sadržaj pojavio više u SERP-ovima. To se odnosi na istraživanje ključnih riječi koje nude najbolju priliku za dobro rangiranje za teme relevantne za vaše poslovanje. Naslov sadržaja bi trebao sadržavati ključnu riječ koju koristite u tekstu i ne bi smio sadržavati više od 70 znakova

Bolji poredak općenito znači više organskog prometa na vašoj web stranici.

Najbolja ključna riječ je izraz koji:

  • Vaša ciljana publika ga često pretražuje;
  • Relevantan je za temu vašeg sadržaja.

Analiza ključnih riječi koja nam govori koliko puta se određena ključna riječ koristi unutar teksta, omogućuje vašem marketinškom timu da odredi prioritete i usredotoči se na korištenje fraza koje će dovesti do najboljih rezultata. 

Brojni su čimbenici koje treba uzeti u obzir, pri određivanju vrijednosti određene ključne riječi.

alat za reviziju stranice

Ključne riječi su okosnica svake SEO strategije. Oni vam pomažu identificirati teme koje vaša publika traži kako bi te teme mogli ciljati relevantnim sadržajem.

Započinjemo istraživanjem ključnih riječi (za to koristimo napredni Semrush alat).

Identificiramo vaše ciljne ključne riječi i vrstu sadržaja koji vam je potreban da ispunite namjeru pretraživanja.

Pronalaženje pravih ključnih riječi samo je prvi korak. Također morate stvoriti sadržaj ili content koji će biti rangiran za te ključne riječi. Content marketing i SEO optimizacija dva su nezamjenjiva dijela SEO-a. 

Da biste bili dobro rangirani na Googleu, morate kreirati sadržaj koji je doslovno među 10 najboljih na određenu temu. Naslove morate napisati tako da su privlačni, zanimljivi i relevantni u odnosu na sadržaj stranice.

Postoji 10 organskih rezultata na prvoj stranici svakog SERP-a, a to je mjesto gdje želite biti. To je mjesto gdje vas mi dovodimo svojim SEO i Content marketing radom.

Evo nekoliko ključnih stvari koje razlikuju kvalitetan sadržaj od osrednjeg sadržaja:

  • Sveobuhvatnost: temeljito pokrivamo temu i odgovaramo na sva pitanja koja bi vaši posjetitelj mogli imati;
  • Jedinstvenost: vaš sadržaj treba pružiti dodatnu vrijednost - bilo da se radi o jedinstvenom pogledu, korisnim podacima, korisnim primjerima ili originalnim vizualima;
  • E-A-T signali: Google mnogo pažnje posvećuje stručnosti, autoritativnosti i pouzdanosti (engl. skraćenica E-A-T). Zato pružamo točne i pouzdane informacije;
  • Čitljivost: vaš tekst treba biti lak za čitanje. To uključuje logično strukturiranje vašeg sadržaja, pisanje kratkih rečenica, izbjegavanje pasiva, dosljedan ton glasa itd.

Google preferira web stranice prilagođene korisniku. Tehnički SEO ovdje igra važnu ulogu. Osim što osigurava pregledavanje i indeksiranje vaše web stranice, SEO optimizacija također osigurava da vaša web stranica zadovoljava standarde upotrebljivosti.

To uključuje čimbenike poput:

  • Sigurnost web-mjesta: vaše web-mjesto treba ispunjavati standardne sigurnosne kriterije, poput posjedovanja SSL certifikata (koristeći HTTPS protokol umjesto HTTP-a);
  • Brzina stranice: Google brže stranice rangira više u rezultatima pretraživanja, jer pružaju bolje korisničko iskustvo;
  • Prilagođenost mobilnim uređajima: Google procjenjuje vaš sadržaj na temelju njegove izvedbe na mobilnom uređaju. To se naziva "mobile first indexing". SEO osigurava da korisnici mobilnih uređaja mogu jednostavno konzumirati vaš sadržaj;
  • Jednostavnost korištenja: trebali bi imati strukturu web stranice koju je lako pratiti i koja omogućuje posjetiteljima da brzo pronađu sve, i da se kreću se kroz vašu stranicu bez ikakvih problema ili prepreka.
alat za reviziju stranice

Najbolji način za dobivanje općeg pregleda upotrebljivosti vaše web stranice je provođenje potpune revizije web stranice.

U reviziji vašeg web-mjesta pronalazimo nekoliko izvješća koja se fokusiraju na različite aspekte izvedbe vašeg web-mjesta.

Koristeći napredni Semrush alat možemo provjeriti preko 140 problema i dati preporuke kako ih riješiti.

Tražilice koriste nekoliko signala izvan stranice kako bi utvrdile može li se vašoj web stranici vjerovati. Jedan od najjačih signala i jedan od najjačih čimbenika rangiranja općenito su povratne veze, odnosno veze s drugih web stranica koje upućuju na vašu web stranicu.

Što su povratne veze ili engl. backlinkovi?

Povratne veze funkcioniraju kao glasovi povjerenja tražilicama. Općenito, što više visokokvalitetnih veza vaša stranica dobije, to vaša stranica ima veći autoritet u očima Googlea. Što može dovesti do viših pozicija.

Zato je izgradnja poveznica praksa dobivanja povratnih poveznica na vašu stranicu - važan dio SEO-a. 

Koje su strategije izgradnje poveznica?

  • Stvaranje sadržaja koji se mogu povezati: stvaranje sadržaja koji pruža veliku vrijednost i prirodno privlači poveznice (npr. izvorne studije, interaktivne stranice, besplatni alati);
  • Gostujuće objavljivanje: pisanje objava za druge web stranice kako bi se povezale natrag na vaše web mjesto;
  • Izgradnja pokvarenih veza: pronalaženje poveznica koje više ne rade na drugim web stranicama i predlaganje poveznica na vaše stranice kao zamjena.

Mi u Marketingu za sve prilikom izgradnje poveznica se usredotočujemo na kvalitet (ne na kvantitet). Jedna povratna poveznica sa stranice s visokim autoritetom će vam dovesti više autoriteta od 100 povratnih veza s nerelevantnih stranica niske kvalitete.

Da, želite što više veza. Ali te veze moraju biti s relevantnih, kvalitetnih stranica povezanih s temom vaše web-lokacije.

AUTORITET POVEZNICA

Koja je uloga autoriteta web mjesta?

Iako Google rangira stranice, a ne web stranice (što znači da procjenjuje autoritet na razini stranice), ukupni broj povratnih veza na vašu web stranicu još uvijek može utjecati na rangiranje određene stranice.

Kako? Putem internog povezivanja (povezivanje s jedne stranice vaše web stranice na drugu), možete prenijeti autoritet između svojih stranica na isti način na koji prelazi s vanjskih stranica na vašu web stranicu. To imamo na umu kada stvaramo interne veze. I brinemo da vaše najvažnije stranice imaju dovoljno internih poveznica koje upućuju na njih.

Pronalazimo prilike za povratne veze pregledavajući povratne veze vaših konkurenata. Zatim doslovno kreiramo povrate veze koje imaju vaši konkurenti konkurenata i repliciramo ih za vašu stranicu.

Optimizacija stope konverzije

SEO dovodi posjetitelje na vašu web stranicu. Kad stignu tamo, moraju poduzeti neku akciju. Svaka napuštena košarica za kupnju, svaka poveznica na koju se ne klikne, svaki obrazac koji ostane neispunjen je izgubljena prilika.

Kako izvući najveću vrijednost od svakog posjetitelja?

Dopustite nam da vam osiguramo, da optimizacija web stranice bude za konverzije. Da je, optimizacija stope konverzije u korelaciji sa SEO-om. Jednako su važni. Naši stručnjaci gledaju sve, od dizajna i izgleda web stranice, do teksta i tona vaših zaglavlja i poziva na radnju.

Optimizacija web stranice nije samo dobivanje prometa. Uspjeh vaše web-lokacije dolazi od toga da se posjetitelji pretvore u potencijalne kupce, kupce, pretplatnike, donatore ili bilo što drugo što je u skladu s vašim poslovnim ciljevima.

Zašto nam vjerovati za SEO?

Kada mi izrađujemo i dizajniramo web stranicu nema kašnjenja, nema neučinkovite komunikacije, štedimo vam vrijeme i glavobolju.

Kada mi radimo SEO optimizaciju vaše web stranice, nema trenja između vašeg plana optimizacije i akcije, nema odgode, nema provjere da se vidi što je moguće, nema "naprijed-natrag". U svakom trenutku možete pratiti naš rad putem klijentskog portala kojeg smo kreirali za vas. Što je važno za našu vjerodostojnost.

agencijski partner

Zbog naše uloge Semrush agencijskog partnera rijetki smo primjer SEO agencije, koja koristeći napredni alat stvara sadržaj visoke kvalitete i nudi vrijednost korisniku. Svojim radom dokazujemo da sadržaj s promišljeno uklopljenim ključnih riječima donosi uspjeh.

Istraživanje specifično za djelatnost pomaže vašoj tvrtki razumjeti potrebe kupaca, olakšavajući odgovore na pitanja tražitelja ili stvaranje sadržaja koji se izdvaja od konkurencije. Mnogi primjeri uspješnih web-mjesta koristeći SEO rješavaju probleme koji su specifični za njihovu publiku. Drugi koriste uvide u ponašanje korisnika kako bi spojili informativni sadržaj s alatom koji omogućuje posjetiteljima da djeluju prema onome što im je potrebno.

Naš posvećeni tim stručnjaka vam pomaže uspješno provođenje SEO optimizacije web stranice za tražilice iako ste koristili usluge web dizajna drugog dobavljača. Poboljšavamo vašu web stranicu iz tjedna u tjedan i iz mjeseca u mjesec.

Vaše poslovanje je jedinstveno, zbog čega prilagođavamo svaku SEO strategiju kako bi zadovoljila specifične potrebe svake tvrtke. To osigurava da su vaše web mjesto i sav vaš sadržaj usklađeni s vašim brendom i cjelokupnom strategijom digitalnog marketinga.

Naši SEO stručnjaci imaju prilagođeni pristup za svakog klijenta. Možete biti sigurni da je vaša web stranica optimizirana za maksimalnu vidljivost i angažman.

Naše SEO usluge uključuju, ali nisu ograničene na:

SEO pisanje i uređivanje sadržaja

Kreiramo relevantan, autoritativan, kvalitetan i vjerodostojan sadržaj što je glavni pokretač rangiranja na tražilicama. Kvalitetan sadržaj kreiran posebno za vašeg namjeravanog korisnika povećava promet web stranice, što poboljšava autoritet i relevantnost vaše web stranice. 

Tehnički SEO revizije i popravci

Koristeći napredne alate provjeravamo vašu web stranicu zbog mogućih - više od 140 tehničkih problema na stranici. Uključujući neispravne veze, lance preusmjeravanja i petlje, te duplicirani sadržaj. Rješavamo tehnički SEO probleme zato što bi mogli zbuniti botove tražilice i stvoriti probleme za indeksiranje.

Lokalna SEO podrška

Svaka tvrtka koja ima fizičku lokaciju ili opslužuje geografsko područje može imati koristi od lokalnog SEO-a. Naši uobičajeni lokalni SEO zadaci uključuju: optimiziranje vašeg profila tvrtke na Google-u, pronalaženje lokalnih ključnih riječi, stvaranje lokalno relevantnog sadržaja

 

Istraživanje ključnih riječi

Identificiramo i ciljamo određenu ključnu frazu za svaku stranicu s vjerodostojnim sadržajem na vašoj web stranici. Postavljamo ključne riječi u URL stranice, naslov i podnaslov stranice, u sadržaj. Brinemo o čitljivost i upotrebljivost koje još uvijek imaju prednost nad optimizacijom za tražilice.

Istraživanje konkurencije

Konkurentska analiza može pomoći da saznate detalje o tome kako vaša konkurencija radi i identificirate potencijalne prilike u kojima ih možete nadmašiti. Također, vam omogućuje da ostanete u tijeku s trendovima i osiguravate da vaš proizvod dosljedno ispunjava standarde u djelatnosti. Pruža vam mjerilo prema kojem možete mjeriti svoj rast.

Što očekivati ​​od našeg SEO?

SEO optimizacija web stranice ima snažan i trajan učinak koji traje godinama. Ono što možete očekivati ​​kada radite s našom agencijom za web optimizaciju i digitalni marketing, pomoći u:

  • Viši rang u pretraživanju i više kvalificiranih posjetitelja kroz poboljšani sadržaj i relevantnost;
  • Veći postotak klikanja kroz uvjerljivije pozive na radnju;
  • Veće stope pretvorbe i više potencijalnih kupaca kroz razmjenu poruka, povjerenje i iskustvo posjetitelja bez problema;
  • Bolja analiza i izvješćivanje jasno prikazano i jednostavno objašnjeno vama i vašim dionicima;
  • Pročišćena strategija sadržaja s revizijom postojećeg sadržaja, tako da svaka objava na blogu i sav content marketing zadovoljavaju potrebe posjetitelja vaše web stranice, na društvenim mrežama, na odredišnim stranicama Google oglasa.

Mogu li sam napraviti SEO?

Ako ste se ikada pitali možete li raditi SEO bez pomoći stručnjaka ili agencije, odgovor je definitivno da. U digitalnom marketingu nema mjesta za riječ ne može. Sve što trebate je volja za učenjem novih stvari i web stranica na kojoj možete primijeniti svoje znanje.

Kako mogu početi učiti SEO? Upisom u neku od naših SEO edukacija.

SEO optimizacija cijena?

Cijena SEO optimizacije se kreće od 500 EURA pa na više, zavisno o veličini projekta. Cijena zavisi o provedenog SEO Audita. Temeljem audita kreiramo korisnički portal gdje možete u svakom trenutku pratiti naš rad na vašem web mjestu.

Naša agencija za SEO optimizaciju transformirat će vašu web stranicu!

Naš predani tim stručnjaka za SEO optimizaciju su usmjereni na implementaciju strategija koje postiže vrhunske rezultate. Imaju viziju, vještinu, talent i alate za pronalaženje svega što može poboljšati vašu web stranicu.

Marketing za sve

Dinka Šimunovića 2, Split

Mob: +385989561530

Email: info@marketingzasve.hr

Ponedjeljak - Petak: 9 - 17h

Zapratite nas

Besplatno primajte savjete iz digitalnog marketinga izravno u vašu pristiglu e-poštu!

Hvala, uskoro ćemo se javiti!

Sva prava pridržana © 2023. Marketing za sve