Je li sadržaj na vašoj web stranici relevantan i dovoljno jasan vašim posjetiteljima? Otkrijte kako naša content marketing strategija i stvaranje visokokvalitetnog sadržaja koji odgovara vašoj ciljnoj publici, privlači više prometa na vašu web stranicu i stvara potencijalne kupce.
Pažljivim pristupom stvaranju sadržaja i učinkovitom optimizacijom brinemo o izvedbi vašeg web sadržaja, koji privlači i motivira kupce na kupnju.
Sadržajni marketing ili content marketing je s dobrim razlogom postao bitna komponenta modernih poslovnih strategija. Mnogo je prednosti korištenja content marketinga za tvrtke svih veličina, da rastu i uspiju.
Općenito, content marketing je postao bitan dio marketinških strategija mnogih tvrtki, jer im pomaže izgraditi odnose sa svojim klijentima i uspostaviti misaono vodstvo u svojoj djelatnosti. Kako se internet i tehnologija nastavljaju razvijati, vjerojatno će se i načini na koje tvrtke koriste sadržajni marketing nastaviti mijenjati i razvijati.
Nakon što jasno shvatite svoju ciljnu publiku, možete početi stvarati sadržaj koji govori izravno o njihovim potrebama i interesima.
Na primjer, ako je vaša ciljana publika zainteresirana za određenu temu ili izazov, možete izraditi niz objava na blogu koji pružaju korisne savjete ili rješenja. Ili ako preferiraju vizualni sadržaj, možete izraditi niz videozapisa koji pokazuju kako koristiti vaše proizvode ili usluge.
U konačnici, ključ za stvaranje sadržaja koji ima odjeka kod vaše ciljne publike je davanje prioriteta njihovim potrebama i interesima ispred svojih. Stvaranjem sadržaja koji se izravno obraća njima i pruža stvarnu vrijednost, možete izgraditi vjerne sljedbenike kupaca koji vašu tvrtku vide kao autoritet od povjerenja u vašoj djelatnosti.
Zapeli ste na problemu. Guglate i pronađite rješenje na web stranici. Sljedeći put ćete otići na tu web stranicu za sve svoje potrebe vezane uz prvi upit. A kada trebate srodni proizvod ili uslugu, najvjerojatnije ćete kupiti od njih.
Dakle, sadržajni marketing je sjajan način za privlačenje novih kupaca, kao i za ponovno angažiranje postojećih kupaca. Najvjerojatnije ćete ih oduševiti svojim poslom. Budimo iskreni: većina oglasa na internetu pokušava vam prodati.
Ali osim toga, vrlo je teško uspostaviti čvrstu vezu pomoću oglašavanja. Usporedite to s content marketingom. Svojoj publici uvijek dajete informacije i zabavu. Tako da ih možete lako zainteresirati za svoj posao.
Ako još uvijek razmišljate o razlogu zašto to može funkcionirati, razmislite o tome kako kupac prolazi kroz svoj put kupnje. Imajte na umu da ovaj sadržaj treba biti optimiziran za čitatelje. To znači da bi trebali moći pronaći ono što traže.
Dizajn vaše web stranice mora biti u duhu strategije sadržajnog marketinga kako bi ostvarila vidljivost i veću stopu konverzije. Implementacijom strategije, vaši napori u content marketingu bit će utjecajni i učinkoviti u pretvaranju potencijalnih kupaca i dosezanju vaše ciljne publike.
1. Pronalazak ciljane publike: usredotočite se na skupinu ljudi sa specifičnim interesima i potrebama. To vam može pomoći da sa svojim sadržajem izgradite zajednicu. Za početak pogledajte osobnost svojih kupaca. Zatim odgovorite na sljedeća pitanja o svojoj ciljanoj publici kako bi suzili izbor pravih vrsta sadržaja za njih: Što trebaju od vas? Koje izazove žele prevladati? Zašto trebaju vaš proizvod ili uslugu? Kako im možete pomoći da uspiju? Gdje provode svoje vrijeme?;
2. Postavljanje SMART ciljeva: SMART ciljevi bi trebali biti specifični za vaše poslovanje. Vjerojatno će nadopuniti vašu širu marketinšku strategiju i ciljeve tvrtke;
3. Određivanje KPI-ova: potrebno je postaviti ključne pokazatelje izvedbe (KPI-je) za svoje SMART ciljeve. KPI-jevi su mjerljive podatkovne točke koje možete koristiti za mjerenje stvarne izvedbe u odnosu na cilj;
4. Određivanje vrste sadržaja i formata sadržaja: vrste sadržaja su široke kategorije sadržaja koje planirate proizvoditi. Formati sadržaja su specifične metode prezentacije unutar vrste sadržaja. Na primjer, objave na blogu su vrsta sadržaja, a blog može uključivati formate sadržaja kao što su listići, upute, mišljenje, recenzije proizvoda i više. Za početak je potrebno pokreniti reviziju sadržaja da bi vidjeli kakav sadržaj ima odjeka među vašom publikom. Možda ćete htjeti napraviti analizu konkurencije i pogledati trendove u djelatnosti. Ovo vam istraživanje može pomoći da shvatite koja će strategija sadržaja biti najbolja za vaše poslovanje;
5. Odabir kanala sadržaja: nakon što se odlučite o vrsti sadržaja s kojim ćete se plasirati na tržište, vrijeme je da odaberete svoje specifične kanale sadržaja. Gdje ćete dijeliti svoj sadržaj? Gdje će se nalaziti i odakle će se dijeliti? Za neke vrste sadržaja očiti je kanal s kojim trebate raditi. Na primjer, ako stvarate Facebook sadržaj, vaš kanal će biti samo ta društvena platforma;
6. Postavljanje proračuna: nakon odabira vrste sadržaja koji stvarate i na kojim kanalima taj sadržaj plasirate, potrebno je postaviti sljedeća pitanja, kako biste odredili svoj proračun: trebate li kupiti softver ili tehnologiju za stvaranje sadržaja (kao što je softver za grafički dizajn poput Adobe Photoshopa, pretplatu na Canvu, kameru za snimanje visokokvalitetnih fotografija i videozapisa)? Trebate li zaposliti marketinške stručnjake ili dizajnere sadržaja (kao što su umjetnici, pisci, urednici, dizajneri)? Trebate li platiti za oglasni prostor? Trebate li pristup određenim alatima ili resursima za poboljšanje ili mjerenje vaše specifične vrste sadržaja?;
7. Napravite raspored objavljivanja sadržaja: kako biste bili sigurni da dosljedno proizvodite sadržaj i dijelite ga sa svojom publikom, koristite kalendar društvenih medija ili kalendar sadržaja. To će vam pomoći da ostanete u toku sa svim sadržajima koje stvarate, kao i omogućiti vam da ga zakažete unaprijed;
8. Analiza i mjerenje rezultata: na kraju, analizirajte i izmjerite svoje rezultate kako bi mogli napraviti sve potrebne promjene, kako bi poboljšali svoje sadržajni marketing napore i dosegnuli više članova publike.
1. Pruža vrijednost izvan vaše ponude proizvoda: potrebno je stvoriti sadržaj koji pruža vrijednost, odnosno daje rješenje za najhitnije potrebe vaših kupaca. Vaš proizvod može biti rješenje, ali ako izričito ne pišete stranicu proizvoda, trebali bi spomenuti proizvod samo ako ima smisla. Preporuka je ne spominjati svoje proizvode do samog kraja, umjesto toga najprije je potrebno educirati čitatelje;
2. Cilja specifičnu fazu kupovnog puta čitatelja: pružanje vrijednosti i odgovaranje na potrebe kupaca samo je dio priče. U svakom dijelu sadržaja, također bi trebali ciljati na specifičnu fazu kupovnog putovanja svojih kupaca. Općenito, postoje tri faze kupčevog puta: svijest, razmatranje i odluka. U fazi svjesnosti kupci još uvijek istražuju svoj problem. U fazi razmatranja istražuju rješenja. U fazi odluke oni se spremaju odabrati dobavljača.
Ako pišete objavu na temu: "Što je [X]?", tada osoba koja čita taj članak vjerojatno nije spremna donijeti odluku o svom pružatelju usluga. Oni su još uvijek u fazi osvještavanja, dovršavaju istraživanje kako bi mogli saznati tko nudi rješenje. Suprotno tome, ako pišete stranicu proizvoda, tada je čitatelj koji posjeti tu stranicu već istražio moguće proizvode i pronašao vas kao mogućeg dobavljača. To znači, da biste trebali predstavljati svoj proizvod na svakom koraku, ponavljajući svoju vrijednost, prijedlog i diferencirati se od konkurencije. Morate istaknuti najvrjednije značajke svojih proizvoda;
3. Demonstrira dosljedan glas i imidž vašeg brenda: bez obzira stvarate li objavu na blogu, web stranicu ili e-knjigu, vaši bi vas posjetitelji trebali prepoznati i moći reći tko ste, odmah nakon konzumiranja vašeg sadržaja. Vaš brend ne bi trebalo zvučati kao da deset različitih ljudi piše za vas, čak i ako je to slučaj. Zato je važno izraditi i stilski vodič za pisanje i stilski vodič za brend. Vizuali vašeg brenda moraju izgledati isto na svim platformama i uređajima. Ton i glas vašeg brenda moraju zvučati isto u svim pisanim komunikacijama. Vaše publikacije o content marketingu bit će mnogo kohezivnije i dosljednije, što će natjerati čitatelje da vam se vraćaju i učinit ćete da izgledate uglađenije i profesionalnije;
4. Pravovremen je i privlačan: ako znate ponašanje svojih kupaca i obrasce potrošnje tijekom cijele godine, ključno je to iskoristiti. Objavljujte objave na blogu i ponude koje će ih zaokupiti u pravo vrijeme i odgovoriti na njihove trenutne potrebe. Bit ćete ispred tvrtki koje kasnije objavljuju sličan sadržaj, i često, biti prvi je sve što trebate da pridobijete klijenta.
Content marketing je proces stvaranja sadržaja, koji uključuje rad različitih stručnjaka. Stručnjak za content marketing često identificira relevantne ideje o temama koje su u skladu s marketinškim ciljevima. Copywriteri (pisci), video i drugi kreatori, te ideje pretvaraju u uzbudljive sadržaje.
Naš pristup content marketingu se temelji na stvaranju sadržaja koji će oduševiti vašu publiku i pretvoriti ih u potencijalne kupce. Znamo kako postaviti učinkovite "udice", kako prenijeti dosljedan ton glasa i ciljno usmjeren jezik osmišljen za postizanje rezultata (tj. povećanje prodaje).
Provjeravamo ima li sav sadržaj jasan cilj. Tu nam pomaže vaše usmjeravanje sadržaja koji počinje s onim što želite postići i koga trebate dosegnuti, da bi ispunili te ciljeve.
Naši stručnjaci za sadržajni marketing imaju prilagođeni pristup za svakog klijenta. Možete biti sigurni da je vaš sadržaj visokokvalitetan i relevantan za ciljnu publiku.
Content marketing uključuje više koraka, od početne ideje stvaranja sadržaja do njegove promocije.
Strategija content marketinga započinje razvijanjem ideje stvaranja sadržaja koje će vašoj publici biti zanimljiv i koristan. Te bi se ideje trebale usredotočiti na potrebe, interese i bolne točke vaše publike.
Kako pronalazimo te informacije za vas? Odgovor se nalazi u korištenjem sljedećeg:
Sljedeći korak se odnosi na istraživanje tema na temelju osmišljenih ideja stvaranja sadržaja i početnih ključnih riječi. To činimo pomoću naprednog alata za istraživanje ključnih riječi. Ideje pronalazimo i pomoću analize ključnih riječi na koje se usredotočuju vaši konkurenti.
Vrijeme je da počnemo s kreiranjem sadržaja. Taj zadatak dodjeljujemo našem stručnjaku za content marketing, odnosno kreatoru sadržaja. Stvaranje bilo kakvog oblika kvalitetnog sadržaja uključuje njegovo kreiranje prema sljedećim odlikama:
Kreiramo članak lako razumljiv i optimiziran za vaše ciljane ključne riječi.
Content marketing između ostalog ima za cilj educiranje čitatelja što ostvaruje putem blog objava, koje često predstavljaju veći dio stvaranja sadržaja web stranice. Pomažu kod širenja svijesti o vašoj robnoj marki, boljeg poretka u pretraživanju na internet tražilicima i izgradnje lojalnosti kupaca. Marljivo i dosljedno pisanje bloga može biti odličan način privlačenja prometa na web mjesto i jačanja autoriteta vašeg brenda. Objave na blogu bi trebale odražavati identitet brenda na prijateljski i opušten način.
Ova se strategija sadržaja primjenjuje i na složenije teme, pri čemu ih kreator sadržaja može uspješno pretvoriti u zanimljive dijelove koji čitatelje pretvara u potencijalne kupce. Pomažemo vašem sadržaju da se istakne iz gomile.
Videozapisi mogu značajno poboljšati kvalitetu tekstualnog web sadržaj. U svijetu marketinga video se spominje kao najučinkovitiji format sadržaja. Sa psihološke strane ljudi bolje percipiraju video poruku, duže ih pamte i ostaju im u sjećanju. Uspješan video marketing iziskuje kvalitetan video sadržaj. Većina postojećeg sadržaja vašeg web mjesta se može iskoristiti i poboljšati. Osmišljavamo ideje i prenamjenjujemo postojeći tekstualni sadržaj na blogu u video sadržaj.
Kreiramo video marketing blog s kratkim videoisječcima za objave na društvenim medijima u kojima dijelite svoja razmišljanja. Bilo da se odlučite za snimke uživo ili računalno generirane vizualne prikaze, i to:
Nakon što je vaš sadržaj napisan i uređen, vrijeme je da ga objavite i poradimo na promociji. Stvaranje sadržaja i marketing idu "ruku pod ruku". Dakle, možete (i trebate) promovirati sadržaj na više kanala, kako bi dosegnuo više publike. Taktike koje koristimo razlikuju se ovisno o vrsti sadržaja.
Ali evo nekih naših uspješnih taktika promocije sadržaja:
Provjeravamo postotak prometa koji vaši konkurenti dobivaju s različitih kanala, uključujući preporuke, organsko pretraživanje, plaćene društvene mreže i još mnogo toga. Ovi uvidi mogu vam pomoći da shvatite koji su kanali uspješni u privlačenju prometa vašim konkurentima. Kako bi vam pomogli da odredite prioritete vlastitih kanala distribucije.
E-mail marketing je važan za ponovno ciljanje kupaca i održavanje angažmana s bazom vaših klijenata. E-mail bilteni pružaju raznolik niz informacija uključujući vijesti o tvrtki i industriji, informacije o proizvodima ili prodajne poticaje. Ako želite održati korak s modernim svijetom potrebna vam je prilagodba i personalizacija.
Kreiramo e-mail kampanje koje su visoko segmentirane i imaju više razine izvedbe za metrike kao što su stopa otvaranja i klikovni postotak od e-poruka koje nisu personalizirane. U kreiranju e-mail kampanje krećemo s postavkom da na prvom mjestu moraju biti e-poruke od potencijalne koristi za korisnike, ako poduzmu radnje koje tražite. To uključuje:
Content marketing na društvenim mrežama omogućuje robnim markama da dosegnu više od 4,5 milijardi korisnika. Tako se mogu povezati s različitim publikama i zadovoljiti njihove sklonosti. Svaka platforma ima određenu vrstu sadržaja koji ima dobru izvedbu. Bilo da se radi o zabavnim, kratkim videozapisima ili slikama visoke kvalitete. Komentari, lajkovi, dijeljenja i izravne poruke nude priliku za interakciju s publikom i poticanje osjećaja zajedništva. Platforme također imaju alate prikupljanja korisničkih podataka koje se mogu iskoristiti kako bi poboljšali svoj sadržaj. Možete prenamijeniti dio sadržaja svog bloga za društvene medije.
Testirajte različite vrste sadržaja na društvenim mrežama kako biste vidjeli što je najbolje. Možemo vam pomoći na sljedeće načine:
Analiza izvedbe vašeg sadržaja može vam pomoći da shvatite što funkcionira, a što ne. Dakle, važno je pratiti metrike koje imaju smisla za vaše marketinške i poslovne ciljeve. Neke od mjernih podataka koje naš tim za sadržaj prati:
Koristimo Google Analytics 4 (GA4) za prikupljanje mnogih podatkovnih točaka. Pratimo najrelevantnije podatkovne točke za vaše web mjesto u cjelini i za pojedinačne dijelove sadržaja. Da bismo saznali koje su teme, formati sadržaja i dijelovi uspješni.
Zatim se odmičemo od tema koje nemaju odjeka kod vaših čitatelja i više se usredotočujemo na one koje imaju.
SEO igra ključnu ulogu u content marketingu. SEO se odnosi na praksu optimizacije vaše web stranice i sadržaja kako biste poboljšali rangiranje na tražilicama, tako da vaš sadržaj bude vidljiviji vašoj ciljanoj publici.
Jedan od ključnih načina na koji SEO podržava content marketing jest pomaganje privlačenju prometa na vašu web stranicu. Optimiziranjem sadržaja za ključne riječi i fraze koje vaša ciljana publika traži, možete povećati vjerojatnost da će pronaći vaš sadržaj kada pretražuju na mreži. To zauzvrat može pomoći privući više prometa na vašu web stranicu i povećati vašu vidljivost na stranicama s rezultatima tražilice.
Stvaranjem visokokvalitetnog sadržaja koji je optimiziran za tražilice, možete izgraditi reputaciju pružatelja vrijednih i informativnih sadržaja koji zadovoljavaju potrebe vaše ciljane publike. To može pomoći u izgradnji povjerenja vaše publike i povećati vjerojatnost da će se s vremenom nastaviti baviti vašom robnom markom.
Ako ste se ikada pitali možete li samostalno stvarati kvalitetan sadržaj bez pomoći stručnjaka ili agencije, odgovor je definitivno da. Sve što trebate je volja za učenjem novih stvari i web stranica na kojoj možete primijeniti svoje znanje.
Kako mogu početi učiti content marketing? Upisom u neku od naših SEO edukacija.
Cijena za sadržajni marketing može uvelike varirati ovisno o mnogim čimbenicima, kao što je brzina postizanja rezultata. Ako želite visokokvalitetni rad i strategiju sadržaja minimalna cijena je 1000 EURA mjesečno. Cijena pisanja bloga i izrade članka od 1000 riječi je od 150 EURA. Ako trebate savjet i preporuke stručnjaka za sadržajni marketing, cijena je 50 EURA po satu. Cijena content marketinga je u principu niža ako dogovorimo sveobuhvatnu projektnu suradnju.
Da, naravno. Cijena audita sadržaja članka na blogu je od 30 EURA. U principu nemamo posebnu cijenu dorade sadržaja. Ako želite usluge istraživanja ciljnih kupaca, analize vaše ciljane publike, postavljanja ciljeva i zadataka, izrade prilagođenog plana sadržaja, ovisno o veličini vašeg poslovanja i djelatnosti u kojoj se nalazite i opsežnoj reviziji sadržaja, cijena može varirati od ispod 1000 EURA za osnovnu strategiju, do dosta većih cijena za sveobuhvatnu strategiju. Ove cijene su relevantne za mala i srednja poduzeća.
Što brže želite postići rezultate, to ćete više morati uložiti u kraćem vremenskom razdoblju. Uobičajeni primarni distribucijski kanal za sadržaj je blog. Ako ste zacrtali ključne riječi, možda ćete morati pokriti oko 1200 tema kako biste stekli puni autoritet u svojoj djelatnosti. Ako objavljujete 120 članaka mjesečno tijekom 12 mjeseci s obzirom na to da kvaliteta sadržaja ostaje ista, dobit ćete privlačnost na tražilicama brže nego objavljivanje iste količine sadržaja u razdoblju od 36 mjeseci.
Postoji više čimbenika koji utječu na to: vaš proračun, vrsta content marketinga koju želite, tržište vaše djelatnosti, koliko brzo želite postići rezultate, stanje vašeg trenutnog content marketinga. Što je tržište konkurentnije, to ćete više resursa morati potrošiti na content marketing kako biste učinkovito prodrli na njega i pridobili pozornost. Ali opet, to može ovisiti o vašem poslovanju i onome što nudite. Ako ste na vrlo konkurentnom tržištu, ali imate jedinstveni prodajni prijedlog, možda će biti lakše brže postići vidljivost. Ako se široko natječete s "velikim igračima", onda će biti teže.
Postoji više načina promocije i distribucije sadržaja: marketing putem društvenih mreža, E-mail marketing i Google Ads. Cijene mogu varirati ovisno o platformama koje koristite, količini sadržaja koji proizvodite i ciljevima vaše kampanje. Možete započeti s budžetom od 500 do 1000 EURA kako biste izmjerili povrat ulaganja na određene dijelove sadržaja, a zatim ga eskalirati više, ovisno o vašim ciljevima. Cijene usluga Google Ads oglašavanja se kreću od 170 - 240 EURA, oglašavanje na društvenim mrežama od 250 - 300 EURA, upravaljanje e-mail marketingom i slanje biltena od 150 EURA.
Da naravno. Usluga unosa sadržaja u CMS vašeg web mjesta uključena je u cijenu usluge pisanja sadržaja. Ako nismo ugovorili suradnju usluge pisanja sadržaja tada unos sadržaja naplaćujemo po našoj uobičajenoj satnici, koja iznosi 50 EUR po satu.
Naši content stručnjaci kreirati će strategiju sadržaja koji postiže uspjeh. Imaju znanje i iskustvo kako podignuti vaš sadržaj na višu razinu, kako bi privukli nove kupce!
Sva prava pridržana © 2023. Marketing za sve