Marketing za sve
10 savjeta izrade životopisa za karijeru u digitalnom marketingu

10 savjeta izrade životopisa za karijeru u digitalnom marketingu

Karijera u digitalnom marketingu i posao iz digitalnog marketinga često započinje privlačnim životopisom, da biste uopće bili u mogućnost obavljanja razgovora s poslodavcem. Završetkom tečaja iz digitalnog marketinga u razgovoru sa svojim polaznicima zaključio sam da obično ni oni sami ne znaju otkuda početi, niti kako se predstaviti budućim poslodavcima.

U toj fazi se nameću brojna pitanja. Kako istaknuti svoj životopis u gomili sličnih? Kako se istaknuti potencijalnim poslodavcima bez relevantnog radnog iskustva? Što je ključno istaknuti u životopisu za djelatnost digitalnog marketinga? i sl.

Kako bih vam u samom startu pomogao jednostavno idite na predložak životopisa i napravite njegovu kopiju, kako biste u nastavku mogli pratiti 10 savjeta izrade životopisa za karijeru u digitalnom marketingu.

Počnite unosom vaših osnovnih podataka. Zaglavlje vašeg životopisa prva je stvar koju će vaš potencijalni poslodavac vidjeti, stoga mora odmah privući njegovu pozornost.

Evo kako to učiniti:

  • Unesite svoje ime i prezime i trenutnu ulogu. Ako još nemate posao iz digitalnog marketinga dodajte “pripravnik digitalnog marketinga”, kao svoj naziv posla (ne zaboravite kasnije objasniti u odjeljku iskustva, da još uvijek učite digitalni marketing).
karijera u digitalnom marketingu
  • Ispod toga unesite najviše 50 riječi koje vašem budućem poslodavcu govore o vama. Dao sam primjer na gornjoj slici. Ovo je ključ da se “prodate” poslodavcu. To vas prisiljava da istaknete ključne riječi, odnosno vaše uloge izostavljanjem nepotrebnih dugih opisa. Kreirajte više verzija.
  • Dodajte svoj e-mail. Ne zaboravite koristiti adresu e-pošte u profesionalnom formatu “ime.prezime” i izbjeći neugodan scenarij s neozbiljnim formatima, tipa “malagarava7265”.
  • Unesite svoj telefonski broj i svoje LinkedIn, Facebook i Twitter profile. Ako nemate otvorene društvene profile – stvorite ih. Što se tiče vaše kućne adrese, to nije obavezno, ali ja je volim uključiti.
  • Ako imate web stranicu, obavezno unesite njenu adresu.
  • Ne brinite još o profilnoj fotografiji, jer ćemo na to doći kasnije.
  • Ovim pristupom možete primijetiti, da ste svom budućem poslodavcu već dali puno lako probavljivih informacija o sebi u manje od 100 riječi.

Ovakvim pristupom ćete izbjeći životopis koji je dvosmislen i koji ne prelazi izravno na stvar. Zašto je to važno? Zbog toga što većina menadžera za zapošljavanje nema dovoljno vremena i žele pročitati životopis koji prelazi izravno na stvar. Kandidat za posao iz digitalnog marketinga bi trebao znati o sebi iskomunicirati na osnovnoj razini.

Druga faza je dodavanje vašeg obrazovanja. Možda ćete se iznenaditi, ali općenito kada je riječ o zapošljavanju za uloge iz digitalnog marketinga, poslodavci nisu toliko fiksirani na to, da znaju gdje ste točno studirali.

Američka istraživanja pokazuju da je fakultetska ili sveučilišna diploma jedna od najmanje važnih vještina iz digitalnog marketinga koje traže menadžeri za zapošljavanje. Stoga je važno, da ovaj odjeljak bude kratak. Ako su znatiželjni, osobe koje vode razgovor za zapošljavanje mogu pitati o vašem obrazovanju u kasnijoj fazi razgovora.

Ovo je područje gdje stvari počinju biti zanimljive za menadžera za zapošljavanje. Relevantna karijera u digitalnom marketingu bi se ovdje trebala prikazati, iako je kratka.

Postavite svoje najnovije iskustvo na prvo mjesto i poredajte ga niz stranicu obrnutim kronološkim redom. Ako još niste obavljali posao iz digitalnog marketinga i pitate se trebate li dodati pozicije koje nisu iz digitalnog marketinga u svoj životopis, onda vam definitivno kažem da ih uključite.

Naime, većina menadžera za zapošljavanje nisu bili u digitalnom marketingu cijeli svoj život i u nekom trenutku su vjerojatno imali honorarne poslove. U ovoj fazi je bitno prenijeti svoje iskustvo i vještine koje ste stekli. To će omogućiti menadžeru za zapošljavanje da izgradi jasnu sliku o tome tko ste.

Evo nekoliko primjera onoga što menadžeri za zapošljavanje mogu misliti o vašim postignućima i zadacima:

  • Marketing društvenih mreža s postavljenim budžetom – ovo pokazuje da ste sposobni raditi s postavljenim ograničenjima.
  • Predstavljeno mjesečno izvješće klijentu – ovo ukazuje na to da imate iskustvo u radu s klijentima i da možete raditi samostalno.
  • SEO audit – ovo pokazuje da ste sposobni sastaviti SEO reviziju i imate dovoljno tehničkog znanja za to.

Evo kako se karijera u digitalnom marketingu može prikazati u životopisu:

  • U nastavku unesite naziv tvrtke i uloge s datumima kada ste bili zaposleni.
  • Unesite kratak opis uloge od najviše 15 riječi.
  • U točkama dodajte svoja postignuća ili zadatke na kojima ste radili tijekom uloge.
  • Dodajte referencu za posao (nije obavezno, ali može biti dobar dodatak).

Kada je riječ o vještinama, menadžere za zapošljavanje vjerojatno neće zanimati vaše vještine kuhanja ili vaša ljubav prema Warcraftu. Vjerojatnije je, da će ih zanimati sažetak vaših vještina digitalnog marketinga. Konkretno kako koristite alate digitalnog marketinga.

U ovaj odjeljak možete uključiti alate, ali također je dobro uključiti barem jednu referencu za SEO i sve druge ključne vještine koje želite pokazati svom potencijalnom poslodavcu.

Na primjer, ako ste već specijalizirani za “copywriting” ili pisanje web sadržaja zapišite to kao svoju vještinu. Ako se prijavljujete za početnu poziciju, onda je samo “SEO” uredu. Nitko ne očekuje da budete stručnjak u ovoj fazi.

Ovaj odjeljak može biti veoma važan i dati vam prednost u procesu zapošljavanja, ali samo ako to ispravno shvatite. Čak i ako nemate web stranicu, preporučujem da je kreirate.

Moji polaznici tečaja iz digitalnog marketinga su izradili vlastito web mjesto u samo nekoliko sati, čak i bez iskustva. Koristeći platforme npr. WordPress, Wix i Shopify. Sve su to platforme na kojima možete relativno brzo napraviti web stranicu.

posao iz digitalnog marketinga

Kada dodate naziv svoje web stranice i datum, ispod toga prikažite nekoliko zadatka koje ste izvršili kreirajući vlastitu web stranicu (primjer sam dao na gornjoj slici). Sigurno nitko neće ocjenjivati ljepotu vaše web stranice. Cilj je da pokažete da poznajete osnove SEO-a i da ste prošli kroz proces izrade web stranice.

Mnogi kandidati neće uključiti ove informacije jer ne misle da su relevantne ili jednostavno nemaju svoje web stranice. I tu leži vaša prednost.

Budite sigurni, da većina menadžera za zapošljavanje želi vidjeti iskustvo korištenja Canve, Google Analyticsa 4 i Google Search Consolea. Istaknite alate digitalnog marketinga koje ste koristili.

Mnogi certifikati iz digitalnog marketinga jednostavno nisu vrijedni toga, ali to ne znači da ih ne biste trebali uključiti u svoj životopis.

Ako niste pohađali nijedan tečaj iz digitalnog marketinga osobno preporučujem SEMrush certifikacijski tečaj i digitalni marketing tečaj. Upisom u tečaj ćete shvatiti zašto digitalni marketing tečaj, nije samo tečaj.

Licencirani semrush partner

Razlog za uključivanje ova dva, je taj što će vam SEMrush certifikacijski tečaj pružiti fantastičnu osnovu u svim aspektima SEO-a. Digitalni marketing certifikat također dokazuje vašem budućem poslodavcu stečena početna znanja rada s alatima i tehnikama digitalnog marketinga.

Strane jezike koje pasivno ili aktivno govorite svakako vrijedi staviti u životopis. Neki menadžeri za zapošljavanje možda traže specijalistu digitalnog marketinga za rad na višejezičnim stranicama, a poznavanje drugog jezika može vam dati prednost u odnosu na druge kandidate.

Mnogi menadžeri za zapošljavanje odlučit će razgovarati o vašim interesima u nekoj fazi intervjua kako bi vam olakšali, stoga bi bilo dobro razmišljati o odjeljku “interesi” kao o potencijalnim točkama razgovora. Podrazumijeva se da se ovdje trebate držati relativno nekontroverznih tema.

Dodavanje fotografije profila nije potrebno, ali je možete uključiti ako želite. Ako želite dodati profilnu sliku možete jednostavno slijedite upute i prenijeti profesionalnu profilnu fotografiju.

Da biste to učinili u Google slajdovima, kliknite na:

Umetni > Slika > Prenesi s računala

Kada budete zadovoljni, kliknite Spremi sliku i prenesite je u predložak Google slajdova.

Nakon što se slika prenese, potrebno je promijeniti veličinu i postaviti je preko postojeće fotografije u gornjem desnom kutu.

Kada je riječ o profilnoj fotografiji, vrijedno je napomenuti da se manje radi o samom životopisu, a više o stvaranju profesionalne, dosljedne slike na društvenim mrežama na različitim platformama. Dakle, nakon generiranja, slobodno dodajte svoju novu profilnu fotografiju na platforme društvenih medija.

Kada budete zadovoljni svojim životopisom, možete ga izvesti. Da biste to učinili, idite na svoj životopis i kliknite na Preuzmi > PDF dokument (.pdf).

Karijera u digitalnom marketingu mnogo ovisi o izradi životopisa koji privlači pažnju menadžera za zapošljavanje. Izrada takvog životopisa nije teška, ali zahtijeva malo truda, kreativnosti i upornosti.

Nadam se da vam je ovaj vodič bio koristan i da vas vodi korak bliže dobivanju posla iz snova. Imate još pitanja?

Dodajte me na LinkedInu gdje se možete prijaviti za naš newsletter Savjeti iz internet marketinga još danas. Ili pošaljite svoj e-mail kontakt ovdje

Svaki mjesec slati ćemo e-poštom sjajne članke poput ovog, izravno u vašu pristiglu poštu!

Budite u toku i primajte besplatne novitete iz svijeta digitalnog marketinga!

Hvala, uskoro ćemo se javiti!

Marketing za sve

Dinka Šimunovića 2, Split

Mob: +385989561530

Email: info@marketingzasve.hr

Ponedjeljak - Petak: 9 - 17h

Zapratite nas

Besplatno primajte savjete iz digitalnog marketinga izravno u vašu pristiglu e-poštu!

Hvala, uskoro ćemo se javiti!

Sva prava pridržana © 2023. Marketing za sve